onsdag 18. juli 2012

Venter fortsatt på familie..

Jeg har fortsatt ikke hørt noe om vertsfamilie... begynner å få nerver nå siden jeg ikke vet hvor jeg skal bo osv.. Men det kommer nok sikkert snart, håper jeg.. :D Veninna mi Catrine har fått i Virginia og har fått en utrolig bra familien og jeg håper jeg får en like bra! (jealous much???) I dag har jeg kjøpt gave til min fremtidige vertsfamilie og vært hos Serine. Utrolig koslig! Hun skal også på utveksling og reiser allerede 24.juli til Santa Maria, i California! (heldig)! Men det er sikkert snart min tur snart også skal jeg nok oppdatere så snart jeg vet noe mere, håper det skjer en av de nærmeste dagene.
Catrine&meg!

Catrine reiser allerede 3.august og jeg kommer til å savne henne mye merker jeg.. Jeg har ikke fått vært nok med henne i sommer heller, siden hun har vært i frankrike i 3 uker og er nå i Italia og kommer ikke hjem før 31.juli!! Heldigvis finnes skype og facebook :D 

Kommer med noen oppdateringer fremover siden det ikke er sånn alt for lenge til jeg reiser, forhåpentligvis. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar